Igår+idag

Två bilder på min frukost som jag åt imorse, och Elins såg likadan ut på ett ungefär. Så himla gott, egentligen så orkar jag äta mera frukost än det där och det jag brukar äta men jag är bara väldigt lat när det gäller att göra iordning mat osv. Sen satt vi vid matbordet i ungefär två timmar och bara snackade, sen satt vi där en timme till och jag försökte lära Elin the cup song men det gick sådär i början haha. Och nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt. Jag ska snart åka hem, måste verkligen duscha hehe. Sen ska jag bort på middag ikväll, men jag kommer att uppdatera mera när jag är hemma hos mig och har duchat.
 
Igår så åkte jag och Elin och hälsade på vårat gamla fritids och fritidslärare, var där i lite mer än två timmar. Det var verkligen jätte roligt att vara där. Vi pratade om hur små vi var osv. Och hur små och gulliga de som går där nu är. Vi blev bjudna på lite mellis och sen åkte vi till stan och kollade på bio som jag kan berätta lite mera om sedan i ett inlägg. Vi var hemma igen när klockan var nio, och då fixade vi lite smått och gott att äta och satt och pratade ett bra tag. Sen kollade vi på Crazy Stupid Love, så himla rolig film. Men Elin somnade så jag satt/ låg där själv och skrattade haha gud vad ensamt det låter men men.
 
Jag och Elin har haft det jätte roligt och mysigt i alla fall, det är så roligt att träffa kompisar som man inte umgås med så mycket. Vi har haft så sjukt mycket att prata om, vi har pratat om vad som hänt nyligen och när vi var små. Har skrattat som bara den och skrikit för att Elin har skrämt mig, och sen så filmade hon mig då.. haha!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skulle du kunna göra ett videoklipp när du sminkar dig? alltid roligt att se.

2013-03-02 @ 17:35:37
Postat av: Andreatherese

ÅH vad gott!

2013-03-02 @ 18:01:46
URL: http://andreatherese.blogg.se
Postat av: Hannahlinnea

Åh vad gott!

2013-03-03 @ 15:09:01
URL: http://hannahlinnea.blo.gg
Postat av: FELICIA

Vilken perfekt frukost! :D

2013-03-05 @ 18:25:56
URL: http://felicia.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0