Svar på några frågor

Vart är tröjan och jackan från?
 
 
Du skulle inte kunna länka till jackan på gt?
 Svar: Tyvärr finns den nog inte kvar på deras hemsida..
 
Skulle du kunna länka dessa skal? Har letat som en galning på hemsidan men hittar dem inte haha,alla är sjukt fina!
  Svar: Jag har bara sökt på bilder osv, hehe.
 
Vart har du köpt din skinjacka?
 Min skinnjacka är från Bikbok.
 
Hur gammal är du?
 Svar: Jag är 14, född 1998.
 
Skulle du kunna göra ett videoklipp när du sminkar dig? alltid roligt att se.
 Svar: Det har jag redan gjort! Kolla här:
 
Är du och Andrea Hedenstedt släkt eller nåt sånt?
 Svar: Haha ja, vi är syskon.
 
Du kanske har skrivit det här förut men vad är receptet till dom där smaskiga pannkakorna?
 Svar: Kan skriva det i ett inlägg sen!

Hur gör du så att bilden hamnar ovanför 'texten' om du bloggar från mobilen?

Svar: Jag lägger upp bilden via blogg.se´s app och sen skriver jag texten på deras hemsida!

Vilken kamera har du?

Svar: Canon 1100d

 
 Har fått ganska många kommentarer på sistone, men jag försöker att ta med så många som möjligt. Om jag är dålig på att svara på din fråga, så ställ den igen! Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Hahah är ni typ släkt eller något.. omg

2013-03-08 @ 09:22:45
URL: http://andreaviktoria.blogg.se
Postat av: Isabelle

Åh vad roligt med frågestund! :) Du får gärna kika in min blogg och ställa någon!

2013-03-08 @ 18:42:54
URL: http://isabellc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0