Fredag fredag fredag

Två stycken bilder från dagen

Idag är det äntligen fredag, den dagen man lever för. Haha okej lite överdrivet, men det är nästan sant. Efter skolan så träffade jag Amanda och vi åkte till stan på en gång. Kollade i lite affärer och Amanda försökte byta sin väska vilket inte gick så bra. Sen satt vi på espresso house i gullmarsplan i nästan en timme och bara skrattade och pratade. Sen åkte vi hem till henne och hämtade och lämna lite grejer, gick på toa och Amanda bytte om. Sen åkte vi hem till mig och hämtade pengar och sen gick vi och åt pizza. Sen gick vi runt i Örby lite och så kom jag hem för ett stund sedan. Nu ska jag bara ta det lugnt, vilket jag typ kommer göra hela helgen eftersom mina enda planer gick åt helvete. Skönt med helg men fuck this helg.

Kommentarer
Postat av: ELSA

Åh herre jesus vad gott det där ser ut! Har aldrig smakat något från Ecpresso hous faktiskt..Hur gott är det från skala 0-10? :)

2013-05-17 @ 22:23:48
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0