bekännelser

De drömmarna som jag kommer ihåg, är alltid JÄTTE konstiga, haha
Jag fyller år den 30e december, är alltid yngst.
Jag har bloggat sen jag gick i fyran, alltså i ungefär 5år. Så det är verkligen en vardagsrutin för mig.
Jag kollar fortfarande på Disney Channel, för det ägeeer.
Jag är verkligen beronde av min mobil, kan inte vara utan den.
Jag lånar nästan allting någonting av Andrea, allt från kläder till smycken..hehe
Mitt batteri på min mobil har typ gått sönder, den kan dö vid 40% ibland. och batteriet försvinner fortare också.
Jag är fett nervös inför spanska nationella, usch och blää.
Jag blir gladare av era kommentarer än av besöksrekord, så kommentera gärna lite mer!

Kommentarer
Postat av: Linn

Är också sjukligt beroende av min mobil!

2013-09-05 @ 19:42:10
URL: http://raur.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är så himla fin! Kan du göra fler sånna här roliga inlägg som tex outfits, shopping, bekännelser, videos, hauls osv? Älskar din blogg! ❤

2013-09-05 @ 23:19:31
Postat av: Rebecca

Men haha omg jag fyller den 27 december, kändes inte som någon annan va född senare. Så seeegt att alla alltid säger "men då är du ju nästan 99a"'och man men nej bara nästan

2013-09-08 @ 00:30:55
URL: http://rebeccaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0