morgonmys

Det här åt jag till frukost idag och en skål med mjölk och flingor, super gott!

Kommentarer
Postat av: Andréa Lidh

Hej Alice! Grymt fin blogg har du!
Jag har en liten fråga som jag skulle vara väldigt tacksam ifall du kunde svara på!
Finns det en hollister-butik i centrala Stockholm? Jag har nämligen hört att det ska finnas en galleria vid Sergels torg där butiken finns, stämmer det? Skulle du isåfall kunna skriva en adress på det, för jag ska snart till Stockholm och jag ser verkligen fram emot att gå in i den butiken! Finns det andra hollister-butiker i Stockholm också?
Kram på dig :)

2013-09-17 @ 16:19:32
Postat av: babe

gör frukost till mig i helgen?

2013-09-17 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0