Svar på kommentarer

Hej Alice! Grymt fin blogg har du! 
Jag har en liten fråga som jag skulle vara väldigt tacksam ifall du kunde svara på! 
Finns det en hollister-butik i centrala Stockholm? Jag har nämligen hört att det ska finnas en galleria vid Sergels torg där butiken finns, stämmer det? Skulle du isåfall kunna skriva en adress på det, för jag ska snart till Stockholm och jag ser verkligen fram emot att gå in i den butiken! Finns det andra hollister-butiker i Stockholm också? 
Kram på dig!
Svar: Hej, tack så mycket! Du har helt rätt, det finns en Hollister butik i centrala Stockholm som liggen i en galleria. Och adressen är Hamngatan 37, 111 53 Stockholm, kram!
 
Vilka bodysplashes var det du fick av Andrea? och vilken av de doftar godast?
Jag fick Love Spell och Pure Seduction, jag tycker att Pure Seduction doftar godast av de två!
 
Vart köper du frozen youghurt? 
Jag köper i Gallerian, skrev adressen på första frågan.
 
Hur gör/gjorde du för att få många läsare? Jag länkar alltid på twitter och fb men har alltid ungefär lika många.. Kram!
Svar: Hej! Först och främst så har jag inte såå många läsare. Men jag länkar den på instagram kanske 1-3 gånger i veckan, och där har jag ett antal följare. Sen skriver jag ut den på fb någon enstaka gång, men det var längesen nu. Hmm.. jag vet inte, antar att de bara kommer? När jag hade besöksrekord så var det helt oväntat, gjorde ingenting specielt.
 
hej! jag bor inte i Stockholm men jag ska dit snart och undrar om det finns något annat ställe en på Arlanda att köpa vs!
Hej! Man kan köpa vs bodymist och lotion i Farsta Centrum, på Parelle. Tror man kan köpa något vs läppglans också, om jag inte minns helt fel.
 
Vad köpte Andrea till din lillasyster Nora när hon var i New York?
Hon köpte ett Hello Kitty linne, och en Hello Kitty som sitter på en moped som hon kör runt med för fullt.
 
Sen till alla er som brukar kommentera min outfit inlägg och fråga vart någonting är ifrån, jag skriver alltid under bilderna vart allting kommer ifrån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0