tisdag - mysdag

Lite bilder som beskriver vad jag skulle vilja göra ikväll, usch vad jag hatar det här kalla vädret
Hej på er! Idag är det tisdag, vilket för mig är "inte fixa sig tisdagen". Haha jag sminkar inte mig eller fixar håret på tisdagar, så himla skööönt! Att kunna klia sig i ögonen, och det bästa är att inte behöva fixa sig på morgonen och inte behöva tvätta på sminket på kvällen. Sen valde jag att ha en mysig tjocktröja och ett par mörkblåa jeans, outfiten är liksom inte värd att visa upp. Efter skolan stannade jag en timme, och sen träffade jag Amanda en snabbis. Nu är jag hemma och precis ätit middag, och har typ lust att krypa ner i sängen för jag fryser så mycket. Har redan bytt om till mjukisbyxor och sitter med en filt runt mig.. Ska nog sätta på en film och koka lite te så jag blir lite varm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0