Långt inlägg!

Hej på er! Som jag sa kommer det vara dålig uppdatering, och det har ni nog märkt idag! Men jag har sovit halva dagen den har ja kollat lite på The o.c och ätit lunch. Runt klockan fem så ringde min syster mig och frågade om jag ville följa med och kolla på huset? Och då kom de och hämtade mig efter tjugo minuter. Och nu börjar det bli mycket saker klart där som golvet, frys,  kyl, spis, ugn, tv apparaterna.. Men det är ju fortfarande målning kvar och lite smått innan vi kan flytta in. Men jag ska packa ihop mitt rum nu mellan tis-tors. 

Och imorgon kommer äntligen Amanda hem, den bruna jäveln. Så jag kommer förmodligen vara med henne och bara ha skoj. Hon vill väl veta vad som har hänt under tiden hon har varit borta. Och jag vill ju veta hur hon har haft det inTurkiet, vad hon har shoppat, ätit och allting! Uppdaterar imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0