Så himla lycklig!

Vet inte varför men jag bara känner att allting är så himla bra just nu! Var på Wayne´s idag och de sa ja till praoen vi ska komma dit imorgon och då ska de skriva på lite papper, sen har jag haft en grym dag idag med Klara och Vicki. Först gick vi in på Mc donalds av någon konstig anledning, vi skulle inte ens äta där. Och då kom en kille fram till mig och frågade mig om jag kunde svara på några frågor och få en gratis hamburgare, och det tackade jag inte riktigt nej till. Det var någon ny hamburgare, den var väldigt god och fräsch! Sen fick jag en kupong på en gratis värdemeny. Så då fick jag ju i mig lunch gratis, och jag tackar inte riktigt nej till gratis mat.. Och sen imorgon ska vi tre träna ordentligt på gymmet, och det känns bra med skolan och så. Men det är ju bara bra, ska verkligen plugga grymt mycket den här terminen har så mycket att ta igen. Och jag har pluggat en hel del idag och igår så jag är redo för skolan som börjar på torsdag! Men det är väl skolan som brukar göra en sur och trött så jag hoppas att jag kan hålla det här tempot terminen ut. Har inga problem i mitt liv just nu, så jag ska gå och utnyttja det ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gymmar du?

2013-01-08 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0