16.08

En bild från imorse!
Idag så har jag gjort en del i skolan, redovisade engelskan. Sen tänkte jag jobba kvar i skolan i typ 3timmar men min mobil dog i skolan och jag kan inte plugga utan musik i ögonen. Så när jag kom hem så åt jag mellis och kollade på One Tree Hill och nu måste jag verkligen plugga resten av kvällen.. P.g.a prov och redovising, usch. Jag har väldigt mycket plugg den här veckan, så jag kan inte lova att uppdateringen kommer att vara på topp! Men jag kommer att försöka så gott jag kan, kram på er!

Kommentarer
Postat av: MOA ÖHMAN

Hehe förstår inte hur du kan få dina ögonbryn så perfekta. Jag misslyckas hela tiden.. Några tips? <3

2012-12-04 @ 20:50:47
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0