Berkännelser

-Jag bränner pengar väääldigt lätt, helt plötsligt är alla pengar i plånboken borta(?)
-Jag har bara varit kär en gång i mitt liv.
-Låser ALLTID dörren till badrummet, oavsett!
-Jag har sett "jag saknar dig" på bio två gånger, vill se den igen.
-Jag älskar fotboll, skulle inte kunna leva utan det just nu!
-Jag redigerar nästan ALDRIG mina bilder med ljus och bildstyrka och sånt, för jag är sämst på det!
-Jag ropar alltid när jag kommer hem eller går, även om jag vet att ingen är hemma..
-Varje gång jag står på fotbollsplanen och domaren blåser för avspark, då blir jag alltid kissnödig som fan!
-Jag älskar disney channel, grymmaste kanalen!
-Jag har bara haft ett riktigt förhållande
-Jag vill färga ögonfransarna, så mina blir mörka.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

Nu har du fått din länk, eftersom du berättade vilken hemsida som doldes bakom bilden. Klicka igen i det nya inlägg, för att få en till länk: http://angelica.blogg.se/2012/february/klicka-och-fa-en-lank.html#comment

2012-02-02 @ 20:14:01
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0