Berkännelser

Jag gillar ingen kille just nu, inte på det sättet i alla fall!
Jag vet inte om jag ska ha mittbena eller snebena? Vad tycker ni?
Älskar folk som vågar bjuda på sig själva, det blir så himla mycket roligare!
Jag tycker det börjar bli för mycket med de här "the typical morsan, invandraren, solsidan.."
Gillar inte tårta, eller avskyr är nog rätt ord! Det är så äckligt om ni frågar mig.
Jag är väldigt mörkrädd, om ni tänker er någon som är mörkrädd så ta det x10.
Jag har världens bästa kompis, som känner mig verkligen rakt igenom.
Jag började använda puder i våras, har inte använt det innan, vet helt ärligt inte varför?
Jag älskar att kramas, både med tjejer och killar.
När jag äter tacos så har jag banan i, annars är det inte lika gott att äta..
Jag brukar inte ha på mig tjocktröja, men det är mitt favorit plagg!
Jag har ett märke på mitt ben, från andra dagen på kreta när jag ramlade av vågen.
Byter kläder flera gånger om dagen, idag har jag haft tre olika par shorts.
Jag har inte "varit" med någon från min klass på hela lovet, bara av en slump på stan t.ex.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0