Uppdate!


En bild på mig för ungefär två veckor sedan.
Förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen, men jag var hemma i ca en och en halv timme igår så jag hann inte blogga. Innan matchen igår så sträckte jag mig så jag kunde inte vara med, men vi mötte Ängby och det blev 1-1. Sen på kvällen var vi på middag, och det var sjukt god mat. Vi avslutade kvällen med att kolla på en film, sen gick vi hem. Och idag så har jag möblerat om i rummet, städat, packat, sovit och allting som jag behövde göra. Sen har jag kollat på gamla avsnitt av Pretty little liars under dagen. Åhh, det känns som att jag är på väg att bli sjuk.. Är sjukt trött, hostar, snorig och jag har ont i halsen.Men jag får inte bli sjuk, det är ju skolfoto i veckan. Haha jag är sån som verkligen inte vill missa det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är din skinnjacka ifrån? och när köpte du den? Tacksam för svar!

2012-09-02 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0