viaplay

http://viaplay.se/film
Måste rekommendera er alla som läser om viaplay! Min familj har det, och det är grymt! Jag har kollat på massor av filmer/ serier där. Kollar bl.a. på Desperate Housewives på viaplay. Några andra filmer som jag sett på viaplay är: Friends With Benefits, Lol, Love and other drugs och 13 going 30. Och det bästa är att man kan testa det gratis i en hel månad, så kan man se om man gillar det och om pengarna är värda det! Min familj har ett paket där man betalar 79:-/per månad och det är det värt. Istället för att behöva gå och köpa/ hyra en film, ladda ner eller vara sur på kvällen för att det inte finns någonting på tvn, så kan man kolla på viaplay. Jag tycker att man alla fall kan prova en månad, det är ju trots allt gratis! Så varför går ni inte bara in på hemsidan och kollar om det finns några filmer ni vill se?

Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg :)

2013-04-16 @ 15:56:16
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: Lisa

Hur mycket tjänar du på din blogg?

2013-04-16 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0