lördagsmys

Förlåt för den sena uppdateringen!! MEN, Idag var jag och Amanda i Farsta Centrum och kollade i lite affärer och åt lunch på Subway. Sen åkte vi hem till henne och hämtade hennes grejer eftersom hon skulle sova hos mig. Så vi åt middag hos mig, kycklingspett, pommes frittes med bea. Sen ville vi såklart ha lite smått och gott för kvällen, så vi cyklade i regnet till hemköp och köpte godis och hjärtan. Sen satt vi och spelade kort, pratade, skrattade, gjorde roliga videos, sminkade varandra och nu sitter vi och kollar på tv. Vi kanske sätter på en film snart, eller så går vi och lägger oss inom kort. Imorgon är det söndag, vilket betyder träna och plugga. Har kvar lite SO och NO frågor som jag inte hann bli klar med den här veckan, så de ska jag göra så jag inte ligger efter. Puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0