22 Januari

Massor av mysiga bilder från weheartit.
Idag hade jag So redovisning som gick väldigt bra enligt mig, och en lab som gick sådär.. Jag och Klara lyckades inte riktigt om man säger så. Sen satt vi kvar efter skolan och hade det väldigt trevligt eller roligt kanske är det rätta ordet. Sen kom jag hem för ungefär en timme sedan och jag har ätit lite mellis och kollat på tv. Och nu ska jag börja att plugga, har musikprov nästa vecka som jag inte har förberett mig ett dugg för och sen ska jag redovisa matte imorgon så jag måste repetera lite grann. Sen ska jag nog mysa lite framför Prison Break. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna skriva din åsikt om one direction och Justin Bieber?

2013-01-22 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0