Kvällsuppdatering!

Arkivbild.
Förlåt för den sena uppdateringen, men har haft ganska fullt upp idag. Jag vaknade av att min syrras kille Anton kom in i mitt rum och sa att det fanns pannkakor om 10minuter, så jag gick upp och tog en snabbdusch sen när jag kom ner så var de jätte konstiga och låtsades att det var min "extra födelsedag" haha. Så de stog med tomtebloss och goda pannkakor, så snälla! Sen kollade jag på tv ett tag, sen började jag att plugga lite och planera veckan samtidigt som jag kollade på tvn. Sen så packade jag mina grejer och åkte till mamma och när jag kom dit så fick jag värsta rycket och började rensa min garderob och byrå, la undan fotbollskläderna och alla kläder jag inte använder längre. Och det tog ganska lång tid, och sen var det dags att plocka undan allt julpynt och att ta bort julgranen och herregud vad den barrade. Och nu ligger jag i min säng och myser med min one peace som jag har bott i idag. Ska kolla på ett avsnitt av Prison Break nu och sen lägga mig tidgt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0