Hemma

En bild på mig och Moa från i fredags!

Nu är jag hemma i Stockholm igen och har varit i lite mer än en timme. Har rensat igenom alla bilderna och videoklippen från skidresan i soffan. Allting har varit jätte bra och det var super mysigt att vara där uppe med släkten. Solen låg på som bara den de två första dagarna, men igår var vädret inte lika roligt. Under skidåkningen så har vi druckit massor av varm choklad och smoothie, vilket man ska i fjällen. Jag blev väldigt förvånad när jag såg hur duktig min lillasyster var på skidor när jag kom upp. Hon och min lillkusin som är ett år yngre än Nora åkte med oss i de röda backarna i full fart! Andra kvällen gick vi på restaurang och jag åt revbenspjäll, herregud vad gott det var! Först när jag fick tallriken så trodde jag att det skulle bli jätte mycket över, men tallriken blev tom och jag sedan efterrätt. Vet inte riktigt vad ska skriva? Skidåkningen har gått jätte bra. Tyvärr så har det varit ganska kallt så jag har inte fotat så jätte mycket, men några foton och videoklipp följde med hem. Nu ska jag klippa ihop lite videoklipp som förmodligen kommer upp ikväll på bloggen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0