Söndag

En bild från i fredags // Min frukost som jag åt imorse
Idag är det då söndag, en riktig slappar dag. Brukar aldrig hitta på någonting på söndagar faktiskt, orkar typ inte. Ska plugga massor idag, redan tagit fram so och spanskan så jag ska börja nu på en gång. Igår så hade jag, Andrea och Anton det jätte mysigt med massor av frukt och bär till smält choklad. Kollade på Fångarna på fortet och jag somnade väldigt tidigt. Det är väldigt konstigt, för jag har somnat tidigare den här helgen än vad jag gör på vardagarna..
Och till er som håller på att kommenterar, jag och Andrea är syskon men vi är inte så lika till utseendet. Men det är inte så många syskon som är lika överhuvudtaget, så släpp det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är ju sjukt lika!! Haha! ;) älskar din blogg kan du göra mer videoinlägg <3

2013-03-24 @ 12:29:42
Postat av: sara

din blogg är super bra och du är jättesöt!
hahaha älskar dina videoinlägg, du är såå rolig men du kanske kan göra ett där du visar din outfit, berättar om dina kompisar, "romanser" vad du gör på sommaren eller vad du gör när du är med kompisar!

kram :D

2013-03-24 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0