en dag i farsta centrum

Två bilder från idag
 Idag var jag med Vicki, och vi shoppade lite i Farsta Centrum, åt lunch och fikade. Hon köpte två tröjor, en mössa och en trench coat, och jag köpte en likadan som en av tröjorna hon köpte och en vinterjacka lite spontant. Vi fikade ett bra tag på Wayne´s Coffee också, vilket var väldigt mysigt som ni ser på bilderna. Är väldigt nöjd med mina köp, och Vicki är också väldigt nöjd vad jag vet. Amanda kom till Centrum och hälsade på oss innan hon skulle gå vidare till gymmet. Nu sitter jag i min säng och har precis ätit middag och ska uppdatera bloggen lite, sen funderar jag på om jag ska plugga lite också eller om jag ska ta allting imorgon? Vi får se.. Visar bilder på vad jag köpte imorgon eller senare nästa vecka, kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Visa kläderna! :D

2013-09-29 @ 15:32:23
Postat av: Johanna

Du är så himla fin Alice!

2013-09-30 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0