onsdag

Idag är det Onsdag, och nu är mer än hälften av skoldagarna över denna vecka. Dagarna går verkligen jätte fort, när man väl tänker efter. Idag hade vi SO och NO dag i min skola, så jag jobbade då med det. Sen åkte jag och Vicki till gymmet och tränade, vi körde ben/ rumpa och mage. Och imorgon ska vi köra armar, rygg och något mer, typ samma som vi körde igår. Haha, första gången som jag kommer att träna tre dagar i rad. Men idag filmade Vicki mig lite grann, och sen ska hon filma lite imorgon också så ska jag försöka klippa ihop allting. För det är vissa som vill att jag visar vad jag gör på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin färg på läppstiftet! Vad heter det och vart köpte du det? Hur mycket kostade det? :)

2013-09-05 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0