Saknar..

  
Tre stycken bilder ifrån sommarlovet, saknar det redan..
Idag är det den dagen man har lite ångest, alla förstår nog att jag pratar om söndag. Jag vaknade vid tio och gick upp och åt frukost på direkten, för en gångs skull haha. Sen packade jag det sista till pappa och bara tog det lite lugnt. Sen övningskörde Andrea med Oskar, när de var klara hämtade de mig och Andrea körde över mig och alla våra väskor till Pappa, så duktig som hon är. Samma minut som jag öppnar dörren till huset hos Pappa, så berättar Andrea att hon vill att jag ska fota henne. Så då gjorde jag det, vilket tog en kvart ungefär. Och nu sitter jag och kollar på repris av Idol, ska börja plugga lite snart också. 
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda <3

Hej! Allt bra idag? Tränar du? isåfall på vilket sätt och varför?

Hoppas du får en härligt dag! kram^^

2013-09-15 @ 14:50:59
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad fin du är! :)

2013-09-15 @ 19:37:25
URL: http://imathildashufvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0