svar på tal - träning

"Det känns som att du inte riktigt tränar så mycket, stämmer det? Hur håller du dig i form liksom? Äter du extra nyttigt istället? Är en tjej som är ganska lat och orkar aldrig komma iväg till gymmet".
 
Hej på dig! Tyvärr så har jag inte haft så mycket tid för gymmet på sistone. Sen skriver jag inte alltid på bloggen att jag har/ska träna. Jag äter alltid vad jag är sugen på, har inte riktigt godisförbud eller liknande. Men jag funderar faktiskt på att ha det under sommaren, alltså godisförbud. Att bara äta chips och kanske choklad? Inte för att jag vill gå ner i vikt eller liknande, utan för man får resultat när man tränar, jag mår bättre när jag äter nyttigt och då slösar jag inte lika mycket pengar. Till dig rekomenderar jag nog att kanske äta lite nyttigare, inte att du ska det mörka istället för det ljusa brödet. Jag menar att du ska strunta i onyttigheterna som chips, läsk, godis osv. Sen att gå pw eller cykla nu när det blir sommarlov och bra väder. Sen kan man ju göra massor av olika mag/rump/benövningar hemma på golvet, finns massor av appar och olika hemsidor!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0