AMANDALICE


Nu tänkte jag att jag skulle berätta lite grann om min bästavän Amanda Winbo.

Hon slår nog exakt alla i att vara rolig, hon har den bästa humorn av alla jag känner! Hon har en stark vilja och stort självförtroende. Hon är alltid sig själv och man kan alltid vara sig själv med henne. Hon är den som alltid har ett leende på läpparna, även i de allra svåraste situationerna! Hon kämpar alltid så himla mycket för alla hennes nära och kära, hon vill alltid dela med sig av allting hon äger. Henne kan man också snacka om allting med, vara helt mongo och as garva till vara helt allvarliga och prata och seriösa grejer. Hon förstår mig på exakt alla sätt och vis, henne är jag alltid trygg med! Man kan faktiskt säga att hon och jag har egentligen gått igenom ALLT, faktiskt exakt ALLT! Även om jag inte kan berätta exakt allt i bloggen så tänk er det värsta och bästa som bästisar kan göra och lite mer.. så fattar ni nog! Jag kan lita på henne till 110% för hon och jag tycker nästan samma om allting, vi gillar samma, hatar samma, lika grymma och lika mongo. Ingen känner mig så väl som henne, för hon gör mig till den jag är. Hon sviker mig aldrig, det är henne jag kan leva för. Du för mitt hjärta att slå ett extra slag. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Dina ögon ser jätte läskiga ut..:s

2011-08-25 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0