4 outfits!



Nu kommer de efterlängtade outfiterna!
Alla kläderna,skor och väskor är från HM, alltså varendra outfit.


Sommaroutfit: Denna outfit är väldigt simpel men sjukt snygg! En väldigt söt klänning med en stark färg, en bara blåa och somriga klackskor och en söt liten svart väska. Ser ni hur billig eller? Klänningen kostar 19.50:- bara! Allt blir bara lite under 400:- p.g.a skorna och väskan. Men man kan hitta liknande väska för billigare pris i någon annan affär, men som sagt ha jag tagit allting från HM's hemsida!

Våroutfit: Den här outfiten är väldigt basic. Den här outfiten brukar jag andvända mycket själv, enkel blus, skinnjacka, ett par jeans och ett par tygskor. Bruna väskan blir pricken över i:t!

Höstoutfit: Snygg rock, med en vanlig skjorta och ett par jeans! Med ett par kängor så blir det mycket coolare och tuffare. Om man inte vill ha lite tuffare kan man bara ha klackskor eftersom rocken passar till både och.

Vinteroutfit: Lite snyggare vinterjacka än en vanlig dunjacka! Snyggt med sånna med bälte i midjan, den diggar jag. Annars ett par vanliga svarta jeans och ett par riktigt schysta klackskor som är fodrade. Brukar inte gilla bruna klackskor med de här är jag kära i. När det är snörning, är det mycket snyggare, det gör allt lite coolare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0