Berkännelser

Jag ropar alltid hallå när jag kommer hem, även om jag vet att ingen är hemma!
I skolan går jag alltid med lurar i öronen, fast lyssnar sällan på musik.
Jag har panik över julklappar, känner att jag måste köpa denna vecka!
Tycker det är roligare att köpa och ge julklappar än att få de.
Älskar att se andra folk att skratta och le, det kan få mig på humör.
Jag vill ha bättre uppdatering på min blogg, och det ska ändras nu!
Jag kollar på tv varje dag, är beroende av att kolla på filmer/serier!
Jag har en ny dator, delar den med min syrra vi fick den igår.
Min egna dator är hur seg som helst, därför har jag dålig uppdatering.
Jag äääälskar glass, specielt TWISTER kan äta hur många som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0