Svar på kommentarer!

Till vilken "nivå" kom du till? Vad valde du från prislistan?
Jag kom till Silver, det fanns två steg högre än dit jag kom.
 Jag valde Sibakort för 2000kr och 2200 i pengar!

Kan du lägga upp en höst,en vår,en vinter och en sommaroutfit?
Visst kan jag göra det! Kolla till under kvällen, kan lägga in då.

Kan du göra videoinlägg?
Kanske det? Tycker att man känner sig lite töntigt, men
kan försöka att göra ett inom kort?

Vart i Thailand ska du åka?
Ska åka till Phuket!

Tröjan som du har på headern har jag sett på HM's hemsida
 och jag tycker den är jättefin, men är den stickig?
Nej, jag tycker inte det alls. Den är väldigt mysig. Om
du tycker den är lite stickig kan du ju ha ett linne under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0