Tips på filmer och serier



1. Burlesque är en film jag såg första gången i tisdag hos Klara, och jag tycker faktiskt att den var grymt bra. Den är lite annorlunda som handling, men det var faktiskt bra ändå. Men den här filmen gillar nog bara vissa, det beror på vad man gillar för typ av filmer.

2. The Roommate den såg jag också nydligen, såg den förra veckan. Det är en tonårs film enligt mig, den är romantisk, spännande och lite små läskig ibland. Men den här filmen var bra ändå. Gillade att det var spänning och än romantik i den och lite läskig, det fanns lite av varje.

3. American Pie är ju en humor film, alla de filmerna är ju tonårs filmer som är roliga. Men de är licksom inte roliga 24/7 men emellan åt. Och det tycker jag är skönt så man kan andas ut emellan åt.

4. Gossip Girl är en serie som jag inte kan slita blicken ifrån. Har sett 1-3 säsongerna, håller på att ladda ner säsong 4 just nu. Men den är verkligen värd att se som tjej. Den är obeskrivligt bra, det är grymt bra tjejserie!

5. The O.C är också en serie som jag inte kan slita blicken ifrån. Har sett alla 4 säsonger om och om igen. När ni väl börjar kolla så kommer ni inte kunna sluta! Den är också en tjejserie enligt mig. Den så bra att man måste se för att förstå.

6. One Tree Hill är en serie jag faktiskt bara sett de 2 sista säsongerna av 8. Men tycker ändå att de var sjukt bra, och det var ganska lätt att smälta in i serien även om jag inte började för början. Det är verkligen en gullig och fin serie.

7. Harry Potter har ju 8 filmer och de är verkligen sjukt bra. Även om det är väldigt mycket fantasi i filmerna så är de verkligen bra ändå, de här filmerna är de ända som är riktigt bra med väldigt mycket fantasi i!

8. Twilight har ju 4 filmer än så länge, den femte kommer om ett år ungefär. De är verkligen urgulliga, och det är som mest spännande just nu. Längtar så sjukt mycket till den kommer ut, för det är sista filmen också. Och de är verkligen värda att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0