i wish..



Det här är lite av det jag önskar mig i år, behöver en ny väska och har bara haft svarta nästan så det vore snyggt med en brun väska. Har inga ljusa jeans, och det behöver man ju! Alla mina iphoneskal är typ sönder och vitt är snyggt. Har typ ingen mössa, och vill ha en lite finare i sånnafall. Ska ju till Thailand och då kommer jag vilja shoppa galet mycket, därför önskar jag mig thailändska pengar. Har aldrig haft ett bra läppglans, därför önskar jag mig ett lite bättre rosa läppglans. Lite snyggare tröja, alltid bra att ha. Vill ha en snyggare skinnjacka, blev kär i den ovanför lite varmare också! Sen behöver jag nya fotbollsskor, vi spelar ju bara på gräs och har grusskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0