Svar på en lång kommentar!

Hej!
Först vill jag bara säga att din blogg är grym!
Sen skulle jag vilja fråga dig en sak?
Jo, alla mina kompisar och jag är mode intresserade men min kompisar köper bara det senaste och det som alla andra har. Medans jag själv vill köpa lite annorlunda, ex.) en beige/vit blus, svarta kilklackar, röda byxor och rött läppstift. När jag visade vad för tröja jag ville köpa så skrattade de bara. Vad skulle du göra om du var i min situation? tacksam för svar i bloggen!
Kram på dig

Svar: Först och främst, tack så mycket!
Sen tycker jag att du bara ska strunta i vad de säger, för mode är inte något alla andra har utan något man tycker själv är snyggt! Och outfiten du beskrev var riktigt snygg tycker jag. Men lyssna absolut inte på de, även om de kanske är jätte snälla annars verkar de som stora idioter när det gäller detta! Kör ditt race, tycker det är coolt med folk som gör det.
Hoppas detta hjälpte lite grann iallafall.
Kram på dig också!



Blir jätte glad när folk kommenterar och skriver sånna här frågor, det är sånt här som får mig att blogga. Börja kommentera och det blir alltid grym uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Lina (nico)

Hej Alice! <3 saknar dig såååå mkt! vi måste ses <333

2011-11-21 @ 18:46:16
Postat av: Sarah

Okej ska kommentera bättre!

2011-11-21 @ 18:51:38
Postat av: Mathilda

sv: Tack finis! :)

2011-11-21 @ 18:58:11
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: Kampen att bli någon annan

Hej! Allt bra idag?

Kram

2011-11-22 @ 18:35:26
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0