Berkännelser

Det är första gången jag får rest på ett prov, det känns ganska hemskt men yålå tänkte jag och Klara.
Jag har för första gången pengar kvar och jag är klar med julklapparna.
Jag fotar aldrig med min kamera längre.. Måste verkligen börja med det igen!
Igår var första gången jag kände mig duktig i matte, då hjälpte jag syrran.
Vi har bara plastblommor hos pappa, för vi kan verkligen inte sköta om blommor. Hahah
Jag och min kompis är så sura man kan vara på en kille just nu.
Jag byter nästan alltid om till myskläder när jag kommer hem, så himla skönt!
Jag mår seriöst dåligt när jag ser på filmer, för det är så sorligt..
Jag hatar verkligen folk som skriver på fb "Åh jag vill ha pojkvän nu till vintern!" Vadå ska du göra slut med honom när det blir vår eller? Och vem kommer börja gilla dig och du tjatar..
Blev lite sur på den berkännelsen över, ursäkta mig!
Videoklippet "orrar, orrar, orrar " är nog det bästa videoklippet jag har sett på väldigt länge!
Jag har kollat på sex säsonger på One Tree Hill under en månad ungefär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0