Fredag!

En bild från i onsdags och en bild från igår!
Igår hade jag avslutning i min skola, men de skulle prova något nytt så avslutningen var klockan fem till sex. Så på dagen så var jag med Klara och Kristian och vi gjorde pannkakor med nutella. Sen tvingade jag Kristian att kolla på oth, haha stackare. Sen var det avslutning och det var lite sorligt eftersom min lärare slutade och han är verkligen den bästa läraren av de alla! Så då stannade vi kvar ett tag och pratade med honom och han lovade att han skulle hälsa på minst 3 gånger per termin ända till sista terminen i nian, så det känns ju bra alla fall! Idag ska jag fira minijulafton med Amanda, vi ska vara hos henne och ge julklapparna och ha det mysigt. Nu ska jag mysa med one tree hill på första lovdagen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0