Gårdagen!

En bild på presenterna jag fick på morgonen och en bild på mig från igår!
Gårdagen var jätte bra! Fick jätte fina presenter, bilden kanske är lite otydlig så jag kan skriva vad allting är. En vit blus från hollister, torr schampo, björn borg trosor x2, pengar, den där rosa är en hår borste som inte sliter på håret när man borstar och det där röda fodralet ska man sätta på vattenflaskan när man tränar så kan man ha mobilen, pengar, gymkort där i. Sen när vi åkte till farmor och farfar så fick jag ett presentkort på hm och sen fick jag pengar i födelsedagspresent. Är super glad och väldigt taggad för mellandagsrean som typ börjar idag men jag ska nog shoppa imorgon eller dagen efter, haha säkert både och. Idag ska jag och Andrea fira jul hos mamma, min lillasyster fick en surfplatta och en one peace så det är väl det man kommer få höra när vi kommer dit, haha. Men nu ska jag börja göra mig iordning, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0