Fresh and clean




Har nu precis städat rent hela mitt rum och tagit ur allting ur garderoben, allting ur min byrå och allting från alla hyllor. Om jag inte blir sämre ska vi till IKEA imorgon och beställa hem alla saker, men kanske tar med små grejerna hem (lampor, mattor, kuddar, tavlor...) Vi kanske målar lite i helgen också, så det blir nog kul. Jag ska måla mitt rum helt vitt, alla vägar likadana. Det känns så fräsht och så passar det ju till alla tillbehör man vill ha!

Idag mår jag mycket bättre än innan, ingen feber och inte ont i halsen! Har bara snuva och hosta kvar, men inte jätte mycket längre. Så idag ska jag ta och plugga lite, för är inte alls trött. Första gången ni får bild på mig denna vecka också, kände att man kunde det nu och det var dags. Senare ska jag nog läsa min tidning jag fick av min pappa för några dagar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0