Svar på frågestunden

Vilket är ditt bästa minne?
Har inte någon specielt, men det var nog hela 2011. Det var helt underbart enligt mig!

Hej jag undrar om du bråkar ofta med dina vänner?
Nja, alltså.. Det kan jag inte påstå direkt, men alla småbråkar väl ibland?

Vad är det bästa du vet i hela världen?
Hmm.. Sånna här frågor är svåra tycker jag. Men det är nog när jag är med min kompisar och skrattar, då mår jag som bäst!

Hej jag undrar faktiskt vilken skola du går i? 
Och om du har några syskon?
Jag går i Kunskapsskolan i Enskede.
Jag en lillasyster som ska fylla fyra år i Februari och en storasyster som ska fylla 16 i April


Färg? kille? närmaste vänner?
Blå. Kristian. Elin, Amanda, Klara och Karolina.

Kommer du sakna mig mycket?
Om jag saknar dig.. <3

Gillar du någon kille?
Inte på det där sättet..

Vad är den bästa minnet under 2011?
Har inget specielt men gjorde ju ett inlägg om saker från 2011 ganska nydligen.

Var helt ärlig nu, skulle du helst vilja bli uppäten av en delfin? Eller brännas upp?
Skulle lugnt välja att brännas upp, man får ju lida av båda men jag avskyr fiskar..

Sommer eller vinter?
Sommar :)

Vad har du för statistik?
vilken är din favorit affär?
favorit mat?
Vem av dina kompisar har du känt längst?
Brukar ha lite under 100 unika läsare, men det bror på.
H&M
Det är nog grillat kött, klyftpotatis, majskolvar och bearnaissås.
Jag har känt Elin Huang längst!

Hur känns det att ha en storasyster som är ganska väl igenkänd?
Haha väl igenkänd.., hur det känns? Det känns väl bra? antar jag.

Vilken kille litar du mest på?
Kristian Pellas.

Vad använder du för smink?
Bara natural grejer, men kan göra ett inlägg om det senare.

Vem tycker du om?
Haha, igen sådär allafall.

Vilka är dina närmaste vänner?
Karolina, Elin, Amanda och Klara!


Om du tyckte att det var någonting jag inte svarade på, så skriv bara en lite kommentar. Blir jätte glad av många kommentarer, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0