Borta bra men hemma bäst!








Nu är jag äntligen hemma! Jag steg av planet vid två ungefär, var hemma i huset runt fyra! Precis när jag kom hem så satte jag på min mysiga one piece! Herregud vad skönt att kunna ha något som går över benen utan att man svettas sjuukt mycket!


Under de här två veckorna så har jag haft en underbar tid, men det var ändå skönt att komma hem! Vi var ju som sagt i Phuket, vid Kata beach. Sen åkte vi till Ön Phi Phi Island i två nätter. Och där var det verkligen hur amazing som helst! Vattnet var heelt turkost, man såg under vattnet ända till fötterna, helt sjukt! Sen så shoppade vi sjukt mycket, som ni ser på bilden ovan. Och sen fixade jag naglarna, men jag har filat ner de lite kortare nu än på bilden. Jag brände mig såklart i början, klantiga Alice.. Men det är verkligen sånt man skulle vilja ha i Sverige på sommarn, stränderna, värmen, maten, allt <3

Kommentarer
Postat av: Tora Nylander

Haha lite creepy.. Men om dom två första bilderna är tagna från ditt hotell på phiphi så bodde vi på samma hotell där, tihihihi! <3

2012-01-15 @ 23:16:11
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0