Home, sweet home!


Det blir ett kort inlägg för jag måste plugga NEJ FÖR JAG HAR SOMMARLOV! INTE SKOLA IMORGON NEJ!

Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sedan, bilderna är från igår där vi var. Herregud vilket fint landställe, det var jätte stort och egen brygga och allt. Vi hade 6-kamp, jag kom sist haha suger på sånt där. Men det var kul ändå vi körde pilkastning, tipsrunda, sköt med luftgevär och lite blandat. Idag ska jag bara ta det lugnt, orkar inte träffa någon. Det kanske är en match med fotbollen men vet inte om det kommer bli någon? Nu ska jag packa till Pappa sen ska jag sätta på en film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ditt landställe?

2012-06-10 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0