Torsdag


(Det blir en gammal bild på mig i detta inlägg för jag är bara allmänt ful nu och för upptagen för att fixa mig.)

Har precis gjort en ny header, vet att alla  blir väldigt enkla men jag får ingen ispiration av något eller någons header/design. Så det får bli det här tills jag får inspiration eller bara kommer på någon idé för en bra header.
Sen har jag lite småpanik över vad jag ska ha på mig imorgon, hjäälp. Okej vem försöker jag lura egentligen? Jag har stor panik. Har tre klänningar att välja mellan, tror det blir någon av de två från Thailand för då behöver jag inte oroa mig över att någon har likadan klänning som mig. Sen vet jag inte hur jag ska ha mitt hår? Ska jag locka? platta? mittbena? snebena? Ååh, är väldigt stressad nu så om någon har något bra förslag till mig hur jag ska ha håret allafall, så lämna GÄRNA en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0