Dissar

•Vädret just nu!
Helt sjukt, så ska det snöa massor i helgen också när vi har träningsläger.. Man kunde ju gå i uppvikta byxor och utan jacka nyss, vad händer? Vill bara ha sommarvädret nuuuu

•Dryga människor.
Avskyr verkligen när folk är dryga när man inte ens känner de och så snackar de jätte drygt eller kollar på en som att man är helt dum i huvudet.

•15.
Jag vill vara 15, så jag kan gå på bio med 15års gräns. Filmerna borde inte ha så hög gräns, gillar man inte skräckfilmer är det väl bara att inte gå?

•Vakna tidigt.
Att vakna tidigare än vad klockan är ställd på. Som idag, hade ställt klockan på halv åtta så vaknar jag kvart i sju. Hur fan lyckas jag? Och det känns så onödigt att somna om då.

•Omogna.
Är helt seriöst trött på alla omogna killar det finns där ute. Tjejer tycker ni är coola för ni snor grejer, vi tycker bara det är töntigt. Och det gäller massa mer grejer som är töntigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå går du inte på 15 års bio ändå..? Aldrig?

2012-04-02 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0