Mina underbara vänner!



Amanda Winbo:
En underbar tjej jag lärde känna genom fotbollen, känt henne ordentligt i  två år nu, aldrig gått igenom så mycket med någon i hela mitt liv men ändå har vi stått vid varandras sida. Det var med henne jag insåg att vänskap går före killar! Det är en tjej jag inte kunnat leva utan, nu när jag skriver det här så förstår jag allt ihop vi gjort! Vi har alltid stått där för varandra men den andra fattar inte att den vill ens bästa(?) Den här tjejen vet mest om mig och jag vet att allting stannar där! <3

Karolina Gaberi:
En sjukt rolig tjej som man inte tröttnar på, nästan aldrig sur eller på dåligt humör. En tjej som jag känt sen första dagen i sexan, haha en dag jag aldrig glömmer. Lite stöddig och rolig, men nu vet jag att hon är pålitlig och allt en tjej behöver! Små bråk ibland, men det slutar med att vi bara skrattar. Skit söt tjej som jag vet alltid finns vid min sida, och såklart detsamma för henne.

Klara Axelson:
Det har varit lite rörigt på sista tiden, men allting har en förklaring såklart. En tjej jag känt i lite mer än ett år, och lärt känna bättre och bättre. En tjej som verkligen inte sprider vidare grejer, berättar man något vet man att det stannar! Man kan också ha kul och flumma med henne.

Elin Gunners:
En tjej som jag lärde känna i början av sjuan, alltså känt henne kortast av alla här. Men betyder inte mindre för det! Det här är verkligen en tjej som alla kan vara vän med, för hon skrattar åt väldigt mycket men kan ändå vara seriös! En tjej många killar vill ha, så passa på innan någon tar henne.. En jag faktiskt aldrig bråkat med, helt underbart!

Som ni kanske märkte (?) så tog jag de i ordning över hur länge jag känt de, så det har ingen betydelse över vem jag gillar mest! Älskar er alla, och jag finns alltid här för er <3

Älskar mina andra vänner också, men har inte lika bra kontakt med er som de här. Men det kan ju ändras, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Klara

älskar dig <3

2012-03-04 @ 20:31:10
URL: http://klaraaxelson.blogg.se/
Postat av: elinnnnn

älskar dej min ängel, skulle ta en kula för dig <3

2012-03-04 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0