Berkännelser av mina kompisar!

Jag fick en kommentar igår, det var någon som undrade om mina kompisar kunde skriva lite berkännelser om mig. Varför inte liksom? Så, here we goo!
 
Hon är lätt att prata med och vara med!
Hon är väldigt random, helt plötsligt kan hon börja skrika eller säga wtf/vafan
Hon är ett freak hela tiden
Hon är ganska mogen bortsett från att hon är ett freak.
Hon har damp utbrott hela tiden.
Hon kan helt plötsligt börja prata med jätte konstiga röster.(?)
Hon säger alltid vad hon tycker.
Hon måste sjunga när hon ska plugga annars kan hon inte plugga.
Hon lyssnar alltid på musik och då ser hon alltid sur ut.
Hon sjunger hela tiden.
 Hon kolla varje like hon får upp på skärmen på instagram.
Hon älskar Pll & Gossip Girl.
Hon är fett smal men hon sägen att hon måste bli fit.
Hon älskar Maria Montazami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0