Q&A

-Kan du visa ditt rum?
Svar: Visst kan jag det, jag gör det på söndag/måndag.
 
-Vart kommer klänningen ifrån?
Svar: Den är från Ginatricot!
 
Kan du inte lägga upp massor av bilder från hela året? Puss
Svar: Absolut! Jag gör det i december, så ni kan få en bild på mig från varje månad.
 
Hej Alice, undrar vilken serie det var som du tyckte var så som du visade i videon, kan du säga vad den handlar om och hur bra den är, är i behov att hitta en serie att kolla på! Kram
Svar: Den heter One Tree Hill och det är den jag har skrivit om i några få inlägg. Det är en typisk tonårsserie, den handlar om två killar som är halvbröder men de är helt olika och är inte med varandra alls. Den ena är jätte populär och den andra är lite halvt tvärtom skulle man kunna säga. Nathan lever ett väldigt lyxigt liv och är stjärnan i basketlaget, men hans pappa pressar honom väldigt mycket p.g.a sina talanger från hans ungdom. Medans Lucas lever inte specielt lyxigt med hans mamma som äger ett lite café. Sen börjar Lucas i basketlaget och ingen i laget gillar det specielt mycket, så han börjar få riktigt taskiga straff av de och hotar att de fortsätter om han inte slutar. Sen börjar Lucas gillar Nathans tjej och det gör ju inte allting bättre precis..
 
Jag har inte ens kollat klart på säsong 1 av 9. Så det finns väldigt mycket att se, som tur är. Men det här är början av allting, och den är verkligen värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0