Slinga håret?

Nu när det börjar bli vinter och det var längesen solen var framme ordentligt. Jag märker väldigt tydligt att mitt hår börjar bli mörkare nu och det är inte så jag vill ha det.. Så jag har börjar fundera på om jag ska slinga det lite ljusare? Och då vill jag ju bara ha det lite ljusare, inte färga hela håret. Det börjar bli väldigt mycket sommarutväxt och det ser typ fettigt och äckligt ut. Men jag är ändå lite skraj för att jag har aldrig slingat/färgat/tonat mitt hår, och alla snackar ju om hur mycket det sliter på håret.. Men det är det fan värt, enligt mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Att färga håret slitet riktigt mycket om du gör det några gånger men om du tonar det så sliter det inte alls lika mycket! Jag har tonat 2 gånger och jag har inte märkt något skillnad på mitt hår! Så om du ska göra något med ditt hår tona det!

2012-11-29 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0