28 Oktober

En bild från imorse!
Matchen gick åt helvete, AIK spelade inte på topp. Sen var ju domaren helt borta, han dömde bara när AIK gjorde något men när Syrianska gjorde något då brydde han sig inte..? Och det var någon som frågade om jag ens hejar på AIK, och det har jag gjort hela mitt liv och det kommer jag alltid att göra! Men jag och Amanda hade jätte roligt, vi kollade i affärer innan och då köpte jag en klänning jag kanske ska ha på julafton? Sen hittade jag äntligen en snygg kavaj som sitter bra, men den får vänta ett tag till. Snart ska vi åka till Heron City, för vi ska bowla med kusinerna! Och ikväll är det ju Solsidan också, ska försöka att uppdatera ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0