Söndagsmys!

Två bilder från gymmet och en bild på mig innan!
Som sagt, idag var första gången jag gymmade. Jag tycker att det var jätte kul, och jag vill verkligen fortsätta med det! Sen när jag kom hem så gjorde jag chokladpudding för att min lillasyster Nora ville ha det, själv avskyr jag det. Sen åt jag mat och duschade direkt efter. Sen myste jag framför tvn och kollade på Solsidan, som nog många av er gjorde? Jag ska försöka att ha tid för bloggen den här veckan, för det är ju sista veckan innan höstlovet så det är jätte mycket att göra. Har ett jätte stort prov som är sjukt jobbigt+ointressant, sen har jag musikredovisning samma dag (jobbigt värre) och sen måste jag jobba som in i h*lvete i de andra ämnen också. Men jag ska försöka så gott det går! Kul att statistiken har varit högre än vanligt, nu när jag har haft dålig uppdatering! Men jag hoppas att ni stannar allafall. Nu ska jag skriva ut en uppgift som ska vara inlämnad imorgon! Kram

Kommentarer
Postat av: MOA ÖHMAN

Vart tränar du och vad är ålders gränsen? :)

2012-10-22 @ 11:06:14
URL: http://mojjagojjas.blogg.se
Postat av: sara

jag underar varför du inte är med Amanda ? har det hänt något?

2012-10-22 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0