Stan med Amanda!

Två bilder från dagen!
Igår bowlade vi ju och det gick faktiskt ganska bra för min del, jag är inte så bra på bowling. Sen åt vi mat i Heron City också, jätte gott! Sen spenderade Amanda natten hos mig, vi hade det super kul!
Idag var jag först och tog sista livmoderhalscancer sprutan, men då råkade de ta fel spruta så jag fick ta igen.. Sen åkte jag och Amanda in till stan, och vi började att gå in på hollister men det var så fullt att man inte kunde andas typ. Sen åt vi på Tacobar och sen köpte Amanda några stickade plagg, och jag köpte skor. Sen hade vi det mysigt på wayne´s coffee när vädret var som värst. Sen gick vi in på Buttericks och köpte lite smått inför onsdagen, halloween för er som inte förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0