Svar på kommentarer!

Jättefin outfit! Var har du köpt koftan? :)
Svar: Den är från hm, men är tyvärr köpt förra året..
 
de förra som bodde i det huset (kompis) hade ju ett litet rum i rummen för kläder, vad har hänt med det???
Svar: Tro mig, det är kvar. Men jag visade mitt rum hos mamma, det är med pappa jag bor i det nya huset!
 
Vilken fin jacka! Vart kommer den ifrån? :)
Visst är den! Jackan kommer från bibkok.
 
Hej Alice! Jag har en exakt likadan kamera som dig men när jag har filmat med den och ska ladda över mina videos från kameran till datorn så går det inte. Jag har försökt tusen gånger men varje gång kommer det upp en ruta där det står "den här videon kan inte överföras" Snälla kan du inte berätta hur du överför dem?
Svar: Hej Elin! Jag laddar över mina videoklipp genom att sätta in bara minneskortet i datorn. Sen när rutan kommer upp klickar jag på "öppna mappen för att visa filerna." Sen kopierar jag de och klistrar in i mina bilder. Men om du gör så får du väl testa med en usb-kabel och koppla in. Sen kan det ju vara att du inte har tillräckligt stort minne på datorn! Om det inte funkar så får du väl gå till en affär (t.ex. Siba) och berätta att det inte går.
 
Vart är linnet ifrån, tacksam för svar. Skit snyggt, btw. Kram
Det snygga linnet är ifrån Bikbok och köptes i våras! Kram
 
Vart är din skinnjacka ifrån? och när köpte du den? Tacksam för svar!
Min skinn jacka är från Bikbok och den köptes i början av våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0