Mina omdömen!

Vapiano Sturegatan
 
Vapiano är verkligen en av mina favorit restauranger av alla jag ätit på! Det är nog den godaste pastan jag någonsin ätit. Rekommenderar den verkligen. Och servicen är lika bra som maten! Så jag tycker att alla borde äta där, minst en gång i sitt liv!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Stadium
 
Jag gillar stadium väldigt mycket! Köper alltid alla mina träningskläder där, skor, tröja, löpartights, väska.. Osv. Är alltid nöjd med grejerna jag köper! Sen är priserna väldigt bra, inte överdrivna eller så.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Nelly.com
 
Jag gillar Nelly.com för att de har nästan allting man letar efter, smink, jeans, klänningar.. Osv. Sen vet man att allting alltid kommer fram i bra skick. Priserna är toppen också!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0