Sponsrad video - "Dove - Real beauty sketches!

 
Jag tycker att alla borde se den här videon från Dove! Jag har aldrig blivit rörd av en reklamfilm förr, men det blev jag nu. Jag kände verkligen igen mig av det som förmedlades i videon & tog åt mig.
Jag har aldrig varit den som har dålig självförtroende eller liknande, men visst har jag kunnat vara missnöjd med visa saker. Det räcker med en enda finne & jag känner mig äcklig & ful. Saker som jag kan störa mig på som jag inte gillar kan andra tycka att det är vackert. Men det är jag & det sitter hos mig & även om det inte stämmer så spelar det igen roll vad någon säger för det är hur jag ser på det. Men precis som när mina vänner påpekar sina "fel" & jag rättar dom att det bara ligger i deras "hjärna" så måste jag själv lära mig att följa mitt eget råd. Alla är snygga, vackra på sitt sätt & vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0