Usch / måndag

Idag är det då måndag, veckans värsta och jobbigaste dag. Var så himla trött i morse när jag vaknade, har ju vaknat 4 timmar senare hela påsklovet. Men konstigt nog, så har jag aldrig fått så mycket gjort som denna måndag. Så jag kände att jag inte skulle plugga någonting hemma. Men jag bestämde mig för att rätta min text i engelskan, tog tjugo minuter ungefär. Sen har jag somnat till några gånger i sängen under tiden jag kollat på DH. Sen har jag faktiskt gjort ett videoklipp, som kommer att dyka upp på videofyme om en halv timme ungefär. Kommer nog att ladda upp den på bloggen imorgon. Men jag ska duscha nu, sen göra i ordning någon macka. Sen blir det godnatt för min del. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0